четвртак, 26. септембар 2013.

VICHY Dermablend

Na red je došla i recenzija o Vichy Dermablend puderu. Jako je nezahvalno pisati recenzije o puderima, to je jedini deo šminke koji ne volim da preporučujem. Svakom licu odgovara nešto drugo. Ranije sam stalno menjala tečne podure, eksperimentisala, kako izađe neki novi, trčim da kupim, dok se moje lice nije pobunilo, i sada imam zalihe raznih bočica s kojima ne znam šta ću. Pre godinu ipo dana, čini mi se, sam probala Vichy Dermablend i od tada koristim isključivo njega!

Oduvek sam bila u potrazi za puderom, koji ima dobru moć pokrivanja, a nije težak na lici, i ne izaziva bubuljice, postoji li tako nešto? Pa recimo da je Dermablend nešto najbliže tome. Evo šta kaže proizvođač-

DERMABLEND Korektivni tečni puder

Za koga? Za žene koje žele prekriti lagane do umerene nepravilnosti na koži (neravnomeran ten, podočnjaci, crvenilo, ožiljci itd.).
Savršeno prekrivanje 16h, osećaj „gole kože”. Mat efekat.
Njegova hipoalergena formula visoke tolerancije testirana je pod dermatološkim nadzorom na osetljivoj koži. Nekomedogeno, bez mirisa, SPF 35. 24-časovna hidratacija. Više na sajtu vichy.rs



Šta kažem ja- Moja koža je mešovita-masna sklona nepravilnostima. Kada imate problem sa bubuljicama, flekicama, želite da ih prekrijete, ali i da ne stvarate nove. Za to je jako bitno da je puder nekomedogeni. Ja sam bila isključiva i u tome da bude medicinski, pa sam imala ne tako veliki izbor između Vichy i LRP, odlučila sam se za prvi, što ne znači da neću dati šansu i LRP. Prvi put sam Dermablend kupila na leto prošle godine, nijansu 35 Sand, i koristila ga uglavnom kao korektor za nepravilnosti. Ono što mi se najviše dopada kod ovog pudera je njegova gustina. Ne volim retke pudere koji cure na sve strane.Veoma mala količina je dovoljna da se prekrije celo lice, i zato traje mnogo dugo, meni minimum šest meseci skoro svakodnevnog korišćenja. Ima jako dobru moć pokrivanja, najbolju od svih pudera koju sam koristila. Mat je, kao što i proizvođač kaže, s tim da ja leti prosijam već posle 2-3 h, dok zimi gotovo i da ne. Ima SPF 35. Ne bih se baš složila da daje osećaj gole kože, ipak je ovo jači puder a ne tonirana krema, ali s druge strane ne daje ni izgled maske, kako mnogi misle čim se spomene korektivni puder, kako će izgledati na licu zavisi isključivo od toga kako ćete ga naneti. Meni se pokazalo najlakše nanošenje prstima, zbog njegove gustine, ali jako lepo izgleda i kada se nanese tvor četkom, s tim što je potrebno malo više raditi sa njom, i dobro izblendati da se dobije lep i prirodan finiš. E sad, jedina mana, po meni, ali to zameram svim medicinskim puderima je slab izbor nijasi. Uglavnom su to jedna baš svetla, jedna baš tamna, i jedna između, teško je naći nijansu koja tačno odgovara vašem tenu, ukoliko niste izrazito svetli ili tamni. Pored navedene letnje nijanse, koju koristim samo kada dobijem boju, nijansa koja mi najviše odgovara preko ostatka godine je 25 Nude. To im je neka srednja nijansa sa roze podtonom ,mada je za srednji ten sigurno presvetla, dok je 35 više žuta. Dermablend postoji u pet nijansi, ali nisam sigurna da li se kod nas sve mogu naći, a to su 15 Opal, 25 Nude, 35 Sand, 45 Gold i 55 Bronze, znam za prve tri nijanse da postoje kod nas, za poslednje dve nisam sigurna. Pakovanje je klasično i tipično za medicinsku kozmetiku. Plastična tuba sa uskim otvorom. Sadrži 30ml proizvoda.










levo 35, desno 25

Meni se Dermablend pokazao odlično,imala sam priliku da probam i testere drugih Vichy pudera i nijedan mi se nije pokazao kao Dermablend i dok ne nađem bolji, neću ga menjati! Dobro prekriva, postojan je, ne izaziva dodatne probleme na licu, meni dovoljno. Ukoliko tražite dobar tečni puder sa srednjom do jačom moći prekrivanja, da vam ne pravi fleke na licu, da  traje dugo, preporučujem vam Dermablend. Preporuka za kupovinu Vichy proizvoda u apoteci Srbotrade jer su najpovoljniji, i često imaju promocije.

Da li ste koristile ovaj puder ili neki drugi od laboratorije Vichy, i koji su vaši utisci?

Do sledećeg posta, pozdrav, xxx Tacy!


19 коментара :

  1. Ja koristim vec drugu ili trecu tubicu u zadnjih godinu dana i ne bih ga mijenjala osim ako bih vidjela da mi LRP 11-ka odgovara. LRP 13 mi je bila odlicna sad tokom ljeta. Sve potpisujem samo sto se ne slazem da 25-ica ima rozi podton, ne znam, ja nemam rozi podton a stopi mi se lijepo s kozom pa nisam bas sigurna..
    Puder preporucujem svakom, posebno onima koji traze jako prekrivanje, bolji nisam nasla sto se toga tice!

    ОдговориИзбриши
  2. nisam probala ali bih volela mada me malo te nijanse zastrasuju :D svakako cu mu nekad pruziti priliku :)

    ОдговориИзбриши
  3. Probala sam Dermablend u nijansi Opal. Dosta dobar korektor.
    Probala sam ga naneti kao puder/podlogu, no meni je pregust i baš jako prekriva sve nedostatke.
    Ipak sam za varijantu prirodnijeg izgleda kože, pa ga mešam sa podlogom koju inače koristim kada želim srednje do jako prekrivanje.
    Stvarno odličan proizvod koji traje i traje...
    Odlična recenzija :)

    ОдговориИзбриши
  4. Koristim ovu nijansu 45 gold vec 2 i po godine, ima da se kupi kod nas (HVALA BOGU) :)) puder je fenomenalan.

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je puder koji sam mnogo puta zamalo kupila, ali bih u poslednjem trenutku odustala, nisam ni sama sigurna zašto. Prema opisu deluje kao puder koji bi mi se mogao svideti.

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман2/03/2014 12:00:00 AM

    koja je cena ovog pudera?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ga kupujem u apoteci Srbotrade u Sindjelicevoj ulici za oko 1800rsd kada su Vichy promocije, dok se na drugim mestima krecu cene od oko 2200-2500 rsd

      Избриши
  7. Naravno, ukoliko zele i imaju potrebe za tim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam nekoliko bora na licu koje me nerviraju, pa sam mislio samo da ih prekrijem, nista vise....
      Nadam se da ovaj Dermablend vichy moze da posluzi....

      Избриши
  8. Анониман4/04/2014 12:00:00 PM

    Definitivno moj omiljeni puder,imam ga u nijansi 25,to je i jedini sto imam od skupljih.A od jeftinijih mi je odlican Rimmel Stay Matte,onaj novi koji je kao penast u tubi.

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман6/30/2014 08:26:00 PM

    Dali mogu muskarci da ga koriste na Vitiligo?

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман8/14/2014 04:14:00 PM

    da li pokriva tetovaze?

    ОдговориИзбриши