уторак, 24. септембар 2013.

Top 10 NEkozmetičkih stvari

Ajde malo da odmorimo glave, pre sledeće recenzije, može? Ja volim ovakve postove da čitam kod drugih, zabavni su mi, nekad prihvatim neku preporuku, ideju zašto da ne!
Deset trenutnih favorita, iz bilo koje oblasti, vezano za bilo šta  (muzika, film, knjiga, hrana..) a da nije kozmetika, ni dekorativa ni preparativa! :)


1. Justin Timberlake- Mirrors- Navučena skroz na ovu pesmu već dugo, dugo. Obožavam i svaku novu koju izbaci, jednostavno ne može da snimi lošu pesmu,sjajan muzičar!


 


2.Hart of Dixie - Inače mnogo volim da gledam serije, i nekako ne mogu a da nijednu ne pratim.Veliki sam fan Game of thrones, Vampires Diaries i True Blood. U nedostatku novih epizoda, morala sam da pronađem neku novu seriju da pratim, nešto opuštajuće, duhovito, i nisam pogrešila pri odabiru. Jako mi se dopala serija, toliko da se približavam kraju prve sezone, za svega, pa nekoliko dana. Preslatka i duhovita uloga Rachel Bilson!



3.Granola- Crunch Musli ili kako god je ko zove. Omiljena hrana za doručak. Trenutno omiljena ova Naturel iz DM-a, verovatno ima i na drugim mestima, ja sam ih viđala samo kod njih, voćna, sa jagodom i malinom, ne puno slatka, odlična!




4.Devojka od papira- Gijom Muso- Knjiga koju sam čitala ovog leta, inače prva knjiga od ovog pisca koju sam pročitala. Baš mi se dopala i preporučila bih je. Opuštajuće štivo, ali sa dosta zapleta i misterije, jako zanimljiva. Knjiga koju trenutno čitaam je A planine odjeknuše- Haleid Hoseini, kojeg inače obožavam i čije prethodne dve knjige su me skroz osvojile, tako da ne sumnjam ni u kvalitet ove poslednje.





5.El Cuerpo- Razmišljam koji je to poslednji film koji sam odgledala, a da je baš ostavio jak utisak na mene. Definitivno El Cuerpo, španski triler, misterija, zapetljan i neizvestan do samog kraja. Ako volite takve filmove, a niste ga pogledali, preporuka od mene!


                                                                                  


6.Smokvica- Na Vračaru trenutno omiljeno mesto za piće. Divan enterijer isto kao i u staroj Smokvici u Kralja Petra, opuštena atmosfera, i odličan meni, kako hrane tako i pića, pogotovo moje omiljene limunane.





7.Lavanda- Omiljenii miris trenutno, jurim sve što miriše na pravu lavandu ne bih li oplemenila sobu. Otkrila sam DR.Pasha organsku sveću sa predivnim mirisom lavande.




8.Pou- Uz pomoć ove android aplikacije, vratila sam se u školske dane, kada su bili aktuelni kući ljubimci privesci, sećate se verovatno, redovno hranjenje, kupanje itd.. :)




9.Two Greedy Italians- Omiljena emisija na 24Kitchen, koju rado gledam, sjajni recepti, sjajna kuhinja! Osim ukusnih recepata, može se saznati i nešto o italijanskoj kulturi tradiciji.




10.Just cake the Cupcake- Food blog simpatičnog naziva, koji sam relativno skoro otkrila, a fantastičan je. Inače volim da pratim food blogove, svašta zanimljivo se tamo može naći.



*Sve fotografije su preuzete sa interneta.

Ukoliko vam je simpatičan ovaj vid posta, volela bih da i vi moje blogokoleginice uradite ovo :)

Do sledećeg posta, pozdrav, xxx, Tacy!


16 коментара :

  1. Odlican post, veoma zanimljiv :) Justin Timberlake- Mirrors, takodje navucena :))

    ОдговориИзбриши
  2. JT je super muzicar i super frajer da se ne lazemo,a Smokvicu obozavam i moj divni Vracar <3 :)) Odlicna lista.

    ОдговориИзбриши
  3. obozavam ove granole samo sa cokoladnim kockicama :) njami su! imas ih i u merkatoru u hipermarketu :)
    a pou je hit, dok sam bila na moru brat i sestra su se tukli oko mog telefona da igraju. medjutim kad sam se vratila u bg brze bolje sam ga obrisala jer sam primetila da mi nemilice srce baterij :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da su i te dobre, ali ja vise volim vocne, pa cokoladne zaobilazim :)

      Избриши
  4. Анониман9/24/2013 04:48:00 PM

    Divan post, inspirisala si me :)

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicno, ja bas volim ovakve postove. :-)
    Vidim da pratimo iste serije, ja sam bas nedavno zavrsila gledanje Dixie i sad cekam nove. Pocela sam sad gledati Nashvill, i jako mi se svidja, zamislila sam je kao neku priglupu serijicu sa spletkama, ali nije uopste to, dobra je. Od krimi pratim Sherloka.
    Nisam probala granole, a kako sutra bas trebam u DM vidjecu ima li to kod nas. Kako to jedes, sa jogurtom, pa kao neki desert?
    Takodje pratim Just cake the cupcake, a ja obozavam i sajt Coolinarika, odem tamo pa sa nagledam/najedem slika sve i kad nesto nemam namjeru praviti :-)
    Nisam gledala taj film, a kako volim spanske/argentinske triler misterije ide mi na wl.
    Imam i tu svjecu, bice da imamo nekih slicnosti :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, drago mi je da ti se svidja, i da volimo iste stvari :) Granole mozes i sa mlekom i sa jogurtom, konkretno ove jedem s mlekom, a kupujem jos jedne Vitalia makedonske proizvodnje koje su dosta sladje zbog meda pa njih s jogurtom, kako god ukusne su :) javljaj utiske za fim kad pogledas!

      Избриши
  6. Jako lep post, sve što ja volim- nešto slatko, nešto mirišljavo, nešto špansko i malo muzike.:))

    ОдговориИзбриши
  7. Film moram da pogledam i da odem do Smokvice :D

    ОдговориИзбриши
  8. Baš ću pogledati ovaj film, volim španske trilere!

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман10/04/2013 01:44:00 PM

    Taci drago mi je da ponovo blogujes :)
    Propratim te i zapamtim dobre preporuke :)
    Samo da se slozim sa stavkom br 7, ne postoji lepsi miris na svetu, a mene lavanda-manija drzi vec dobre tri godine, pa sam i ja kupila ovu svecu :)))

    Veliki pozdrav, Alekta*

    ОдговориИзбриши