четвртак, 19. септембар 2013.

NYX HD Concealer & Blush


Sećate se mog povratničkog posta ? :) Tu sam vam pisala o NYX proizvodima, prvenstveno o paleti Wicked Dreams. Obećala sam post o korektoru i rumenilu. Mislim da je NYX brzo stekao svoju popularnost u Srbiji, posebno medju beauty blogerkama, zar ne? ;) A ko još ne voli dobru, a jeftinu kozmetiku. Planiram svašta nešto da probam od njih, ali za sada vratimo se onom što imam, i rado koristim, gotovo svakodnevno.



NYX HD Concealer- Nijansa koju imam je CW04 Beige. Rekla bih i najneutralnija od svih nijansi koje su nam dostupne. Osnova je bež, ali ne vuče ne žuto, kao recimo Yellow nijansa. Ni previše svetla, ni previše tamna, mislim da je prilagodljiva od nekog srednje svetlog tena do tamnog. Ja ga koristim za prekrivanje podočnjaka, i moć prekrivanja mu je izuzetno jaka. Ako odaberete pravu nijansu, verujem da nema tih podočnjaka koje neće prekriti! Tekstura mi se mnogo svidja, nije previše tečan, taman je kako treba. Nisam primetila ni da se prebrzo suši pa da ga morate naneti brzinom svetlosti, jako je lako raditi sa njim, i prstima i četkicom, meni je najlakše sa beauty blenderom, najlepši finiš ostavlja s njim, po meni. Ne uvlači se u borice, mada ja imam masniju kožu pa možda nisam kompetentna da pričam kako bi se ponašao na suvoj. Izuzetno dugotrajan, nema potrebe za popravkama, stajaće dok ga ne skinete. Pakovanje je jako lepo, od čvrste plastike, i po meni izgleda baš profi. Klasično pakovanje sa aplikatorom, jako jednostavno za upotrebu. Sve preporuke za ovaj korektor ukoliko imate tamne podočnjake, ili samo želite lepo da osvežite, prekrijete, posvetlite predeo ispod očiju. Ukoliko nijansa odgovara vašem tenu možete ga koristiti i za korekcije. Još jedna jako bitna stvar je prilično pristupačna cena od 450 rsd . Jako dobar proizvod za te pare.








NYX Blush- Nijansa rumenila je PB06 Peach. Po meni naziv rumenila i nema neke veze sa samom bojom. U pitanju je prava pink nijansa. Mat. Jako lepa topla boja, verujem da odgovara svakom tenu. Na žućkastom tenu možda i pokaže svoju breskvastu stranu, kod mene, kao sušte suprotnosti, to nije slučaj. Tekstura je svilenkasta, jako lepo se nanosi i dozira, i jako je dobro pigmentovano. Rumenilo je prilično tvrdo, ali nije potrebno da grebete po njemu da bi naneli boju, pomalo se trusi. Divno osveži lice , da mu izgled prirodnog rumenila, bar na mom tenu. NYX ima ogromnu paletu rumenila, i sigurna sam da svako može da pronadje svoju nijansu. Ja se na ovoj jednoj sigurno neću zadržati, zato što smatram da za cenu od takodje nekih 450 rsd dobijate jako kvalitetan proizvod.






Kao što veći svi znate glavni uvoznik NYX kozmetike je Alexandar Cosmetics , na njihovom sajtu možete pogledati sve proizvode i poručiti, što se Beograda tiče ja znam za dva prodajna mesta, Beo Cosmetics na Novom Beogradu, i Kiwi Sun u ulici Despota Stefana (29. Novembar ).

Da li ste probale neke od ovih proizvoda ? Koji je vaš omiljeni NYX proizvod?

Do sledećeg posta, pozdrav, xxx Tacy!

24 коментара :

  1. Rumenilo je prelepo!

    Ja imam jedan round karmin koji je odličan i jumbo olovku za oči, isto super!

    ОдговориИзбриши
  2. Obozavam HD korektor, ja koristim yellow i super mi je. Takodje, nanosim ga BB ;)

    Nikako da probam NYX rumenila, imam nekoliko na WL ;) Izmedju ostalog i ovo :)

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Tacy, kako je lepo rumenilooooooooooooo! :*

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepo je rumenilo ali ko mu dade ime.... Skroz je roze. Zanimljiv mi je taj korektor. Taman mi treba jedan takav pa cu ga mozda i kupiti.

    ОдговориИзбриши
  6. definitivno sledeci korektor koji cu kupiti :) izuzetno je jeftin a ti si vec druga koja ga hvali :) ja kad udjem u aleksandar ne znam gde da gledam a trenutno sam na "odvikavanju" i suzdrzavam se od kupovine ali svakako mi je nyx za kupovinu prvi na listi kad se pustim sa lanca :D

    ОдговориИзбриши
  7. Ovaj korektor merkam već neko vreme, ali kako imam dugačku listu želja, sačekaće neko vreme dok se urgentnije stvari ne kupe (mada ni te urgentne nisu urgentne, no dobro...) :) Svakako si me sada ohrabrila da se ne razmišljam kada je on u pitanju. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Razmisljam vec par dana da uzmem ovaj korektor ali nikako da se odlucim za boju...Imam svetao ten i ne znam da li bi porcelain bila previse svetla :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne moras porcelan ima i light nijansa koliko ja znam, ali najbolje ti je da probas na licu mesta i vidis koja ti nijansa najbolje odgovara :)

      Избриши
  9. i ja imam ovo rumenilo i potpisujem od riječi do riječi. volim i NYX ruževe i sjajila :)

    ОдговориИзбриши
  10. I rumenilo i korektor mi super izgledaju. :)

    ОдговориИзбриши
  11. U Sarjaevu još nemamo NYX, a ja venem za Taupe rumenilom :(

    ОдговориИзбриши
  12. izgleda da ce mi sledeca poseta Alexandru biti u skorije vreme po taj korektor :D ja sam se za upoznavanje sa NYX-om odlucila za bronzer/rumenilo (Bronzer & Blusher) koje je prelepooo i to u nijansi "Sunrise in Bali". Pa ako nista bar u mislima da sam tamo :D i za jumbo olovku za obrve (push up bra for your eyebrow) koju mi je prodavacica preporucila i na licu mesta demonstrirala njene moci :D i zato njojzi HVALA :D

    ОдговориИзбриши
  13. Prelepo je rumenilo :)
    Imam taj HD korektor samo sto je moj u nijani 02 i malo mi je svetliji medjutim odlicno sakriva podocnjake...

    ОдговориИзбриши