недеља, 7. август 2011.

AFRODITA pena za umivanje

Kad su  proizvodi za umivanje lica u pitanju, tu stalno nešto  isprobavam. Poslednje što sam kupila u te svrhe je Afrodita Acne stop osvežavajuća pena za čišćenje- za masnu, nečistu kožu.

Šta kaže Afrodita: Osvežavajuća pena za čišćenje s vitaminom B3, ugodan i iznimno učinkovit proizvod za čišćenje masne kože. Uspostavlja ravnotežu masti i vlage u koži. Otvara pore i dubinski ih čisti. Smanjuje količinu bakterija koje uzrokuju nastanak prštića i smanjuje pojavu novih. Koža je umirena, dubinski očišćena, a ten je vidljivo ravnomjerniji. Prikladna i za čišćenje kože na ramenima, leđima i prsima. Ninamicid 0,3 % Hanamelis ekstrat 1,0 %.


Ovaj proizvod sam nedavno otkrila, i za sada mi jako prija. Blag je, ne isušuje mi kožu, nije agresivan, a posle umivanja koža je jako mekana i čista. Koristim je ujutru i uveče. Očisti i ostatke šminke na licu, kada pređem tonikom posle umivanje, tufer ostane čist. Ima jako prijatan miris, ne intenzivan. Moram priznati da sam kod prve upotrebe ove pene bila jako skeptična, jer je ona toliko nežna i blaga, ne bih mogla da je uporedim ni sa čim što sam ranije koristila, mislila sam da to ništa ne čisti lice, ali sad sam se uverila u suprotno. Nije gusta i čvrsta kao recimo pena za brijanje, izgleda kao ona pena za pranje ruku koje se nalaze u toaletima kafića :) .
Postoji i još jedna pena za umivanje lica iz kozmetičke kuće Afrodita. Ona je iz linije Clean Phase, i namenjena je normalnoj do masnoj koži. Nju nisam isprobala ali sam čula puno pohvala, tako da sigurno hoću. Što se tiče ove moje pene, za sada sam jako zadovoljna, i nastaviću da je koristim. Preporučujem svima sa mešovitom, masnom kožom sklonom bubuljicama. Cena oko 500, 600 rsd.

* Fotografija je preuzeta sa interneta.

Da li ste probali ovu ili neku drugu penu za umivanje, i kavi su vaši utisci?


Pozdrav , do sledećeg posta, xx Tacy!

Нема коментара :

Постави коментар