недеља, 22. септембар 2013.

OPI Red Lights...Ahead Where?

Verovatno ste primetili da ja nisam neki ljubitelj pisanja postova o lakovima, i par onih što sam imala, sam sada prilikom brisanja picasa albuma i obrisala, jer čemu post o laku bez slika. Nisam nešto vešta ni u lakiranju, a i smatram da ima dovoljan broj blogerki koje se bave isključivo tom temom, pa šta ima ja tu da tražim .

Mini izdanje, 3.75ml, ovog laka imam u sklopu pakovanja The Top Ten OPI nijansi 2012, i ne znam kako, ali do sada nisam posebnu pažnju obraćala na njega. U pitanju je divna, predivna koralno pink  boja, iako je na mnogim swatchevima skroz crvena, nije mi samo jasno kako, meni je to pink, ili sam postala daltonista? :)

Prava letnja boja, ne znam da li ima da se kupi u standardnoj verziji ili je bila LE to će zaljubljenici u OPI verovatno znati :) . Mislim da sam pročitala na internetu da je iz prolećne kolekcije 2012.Sledi par nesavršenih slika da vidite ovu divnu boju!














Kako vam se sviđa boja ? Jel volite koralne nijanse i koji lak vam je omiljeni u toj boji?

Do sledećeg posta, pozdrav, xxx Tacy!

5 коментара :