субота, 3. децембар 2011.

Beogradski MELEM

Sad razmišljam nešto kako vam nisam ni u jednom postu spomenula ovu mazalicu, pa sam rešila da mu posvetim kratak post i upoznam vas sa njim. Čitam na internetu o raznim proizvodima za negu usuna, kojima svi pribegavaju čim dodje hladno vreme. Svi se uglavnom prvo uhvatimo za Labella i sl. stvari divnih voćnih, i čokoladnih mirisa-ukusa. Da se ne lažemo, ja prva to radim. Ali sam shvatila da su sve te mazalice divne, mirišljave, ukusne, ali kad je nega u pitanju, ništa ne pružaju, a to je i najbitnije, zar ne?

Beogradski melem -univerzalni melem za negu i regeneraciju kože, sam otkrila pre nekih mesec i po dana, možda i više, i oduševljena sam! Od tada nemam više problema sa ispucalim usnama. Međutim, on nije namenjen samo nezi usana , već i za negu zanoktica, kože oko očiju, ekcema, ispucale kože, alergije, ragade. Znači jedan višenamenski proizvod koji je dobro imati u kući pri ruci. Ono što je najbitnije je njegov sastav- pčelinji vosak, vazelin, kakao buter, propolis, med, ulja ricinusa, badema i semenki grožđa.


Možete ga mazati stvarno svuda, gde vam je ispucala koža. Ja ga koristim samo kod kuće, pošto ga imam u okruglom pakovanju, pa se mora nanositi prstima, a to mi i nije baš higijenski kada sam napolju. Čini mi se da imaju i u pakovanju kao Labello, pa planiram i njega da nabavim za torbu. Mažem ga najviše na usne, par puta dnevno, što više to bolje, a mažem i na zanoktice i laktove. Pakovanje sadrži 40ml proizvoda, ( mada mislim da imaju i manje pakovanje)  i zaista dugo traje, stalno ga mackam ,a mislim da će trajati čitavu večnost!




Svima bih preporučila da probaju, odlična nega za hladne zimske dane! Prednost dajem nezi a  ne mirisu!  :)  Cena nešto malo ispod 300 rsd

Da li ste probali ovaj melem, i koje su vam omiljeni proizvodi za negu usana?

 Do sledećeg posta, pozdrav, xx Tacy!

17 коментара :

  1. bas kul stvarcica! a gde ima da se kupi?

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala, moram to da ispravim :))) Ja sam prezadovoljna i Lilly-jevim balzamom/melemom, odlicno neguje usne...

    http://jeckamakeupbeautyandfashionpalace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala na preporuci, usta su mi poludela, moram hitno da ih oporavim :*

    ОдговориИзбриши
  4. vec dugo ga gledam u liliju, a nikako da ga uzmem, al evo ubedila si me :) ide na spisak :)

    ОдговориИзбриши
  5. Prvi put vidim ovu mazalicu, hvala na preporuci! Treba mi nesto za usne po ovom hladnom vremenu

    ОдговориИзбриши
  6. E dala si mi sjajnu ideju sta novo da probam...ja volim razne mazalice za regeneraciju koze..ne znam zasto, ali privlace me :-) pratim te, pozz!!!

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam probala.. A inace ne volim te mazalice prstima :)
    Ja koristim najobicnije labelo... :) Tolliko sam nemarsna da nekada stavim i od momka (ono tamno plavo... :blush: )

    Super post :)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман12/05/2011 01:32:00 PM

    Recite mi samo kakav je miris i ko je proizvodjac?

    ОдговориИзбриши
  9. skroz si u pravu za one vockaste labele i gluposti, ja to samo leti mackam. u poslednje 2 god sam koristila "carnex", on je isto u teglici maze se prstima i odlican je. a pre mesec dana sam kupila neutrogena labelo i mogu da kazem da je jedan od najboljih koje sam ikada koristila - kada se maze deluje tvrdo i suvo, ali je nega OOOODLICNA! i naravno stara dobra pantenol mast :)

    ОдговориИзбриши
  10. Prijatan je miris,blag,prirodan, ne smrdi ako si na to mislila..proizvodjac je Esensa d.o.o Beograd, probajte necete pogresiti :)

    ОдговориИзбриши
  11. savrsen :)
    nisam znala da ima u stick varijanti
    isto mrzim te okruglaste da korstim na ulici..

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман12/09/2011 01:54:00 PM

    Ne mogu da verujem!
    Prvi put sam ovo juče videla u Liliju, i baš razmišljam da li da ga uzmem, i nisam na kraju...

    I reko da ti svratim na blog, nisam odaaaavno, i vidim post koji mi je baš trebao! Sad ću ga definitivno uzeti :))

    ОдговориИзбриши
  13. Uzela sam ga kao zamenu za grozdjanu mast i ja sam odusevljena! Hvala na preporuci :)

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман8/30/2013 07:53:00 PM

    Savrsen, koristim ga za negu koze na laktovima i ispucale pete.

    ОдговориИзбриши