петак, 30. август 2013.

The best of August

Volim ovakve postove, oni su mi iskreno i presudni da kupim nešto što vidim na blogovima u postovima ovog tipa. Jer čim je neko to stavio u favorite meseca, koristio, i isprobao bar tih mesec dana veća je verovatnoća da stvarno valja i da vredi kupiti. To je neka moja logika, mada sam plavuša, pa možda treba i da zanemarite :).

Isto tako, neću dužiti i razglabati puno u ovom postu, pošto planiram o nekim proizvodima da pišem recenzije, jer ih konstantno koristim, a nema ih na mom blogu. Pa ću vam samo ukratko predstaviti svoje favorite meseca, suženu i pažljivo odabranu družinu!




1. Uniq One- toliko već hvaljen tretman za kosu da ne znam šta bih još dodala o njemu, a da ne znate. Ovo mi je, mislim, već treće pakovanje, koristim ga posle svakog pranja kose , i nastaviću i dalje da ga koristim, odličan pre feniranja, kosa pude divna, mekana i mirisna.

2. Balea Young Peachy Rose gel za tuširanje- ovo je samo jedan od Baleinih gelova za tuširanje koji sam koristila u avgustu, i tokom celog leta, samo njih vrtim u krug, i pravim nepotrošive zalihe, zato što su mi fantastični za leto. Ovaj miris je mmmmm dinja i breskva, divna, sveža mirisna kombinacija.Kod mene se leti podrazumevaju samo voćni gelovi za tuširanje.Ali, čim krenu hladniji danai, moram priznati, vraćam se mojim omiljenim bebećim kupkama i losionima.

3. Balea Oil Repair regenerator za kosu- još jedan Balea proizvod se našao u favoritima, i to na veliko iznenađenje. Oduševljena sam ovim balzamom. Kupila sam ga prvi put u maju, i to najviše zbog pristupačne cene, iako volim njihove proizvode za telo, nikad nisam obraćala pažnju na ove za kosu. Ovo pakovanje mi je već pri kraju, i u nedostatku istog u mom DM-u uzmem neki drugi njihov i nije to to, bar za moju kosu ovaj se pokazao odlično, biće verovatno post o poređenju ta dva, pa da ne dužim više, sve preporuke od mene.

4. Neutro Roberts Derma Zero dezodorans- Kao prvo ne tražim i ne verujem da bilo koji dezodorans može da spreči znojenje,  niti treba,a pogotovo ne može na +40, meni treba samo da se to isto znojenje ne oseti, znate na šta mislim :). I da je pri tom što manje agresivan, da ne izaziva neke iritacije, pogotovo posle brijanja. Ovaj dezodoran koristim baš, baš dugo, od kada se pojavio samo njega kupujem, i prezadovoljna sam.



5. Vichy Dermablend tečni puder- Primetila sam da ima baš malo recenzija o ovom puderu, ne znam zašto, ja ću je sigurno uraditi, pa neću puno o njemu, osim da odlično prekriva, ne mora na celo lice da se stavlja, pogotovo ne u avgustu, može da posluži kao korektor.

6. Artdeco Perfect Teint Concealer- Obožavam ovaj korektor, koristim ga još od zime, i stalno mu se vraćam. Lagan, kremast, nema neku moć pokrivanja, više je kao posvetljivač da malo osveži ten, ali i prekrije ne previše tamne podočnjake. Nije za posle neprospavanih noći. Koristim nijansu 3, i on mi je pri kraju i moram ga opet uzeti.

7.Clinique High Impact Mascara- Ovo maskaru sam prvi put probala prošlog leta, i to je maskara koja je najduže trajala od otvaranja  punih 5 meseci. Nisam mogla da verujem da neka maskara može tako dugo da mi traje, a da se ne osuši. Nije za dramatičan look, ali je sigurno najbolja svakodnevna maskara koju sam koristila.

8.Lancome Le Crayon Khol Noir- Crna olovka za oči, uvek potrebna. Ovo je mini verzija koju sam dobila uz kupovinu Hypnose maskare. Olovka je odlična, dugotrajna, ne mrda ni na waterline-u. Kupila bih je i u standardnoj verziji.



9.Kiko Make Up Milano Eyebrow pencil- Ovu olovku sam kupila neplanirano u Milanu, kada sam videla da mi boja savršeno odgovara. Do sada sam uvek koristila senku, misleći da je olovka skroz neprirodna, ali  ova je savršena, ima i češljić na kraju. Nijansa je najsvetlija koju imaju čini mi se, 04. Planiram da napravim zalihe ove olovke.

10.Diorskin Nude Tan- Divan bronzer ili  kao all over puder, krivo mi je samo što nisam pisala blog kada je bio nov, jer je sad pri kraju, a još je to što je ostalo puklo,oprostite mu što nije lep na slikama,  ne može da se vidi koliko je divan, pa ću vam postaviti sliku sa neta. Mislila sam da je LE izdanje za 2012 ali nije, ima ih i dalje u nekoliko nijansi, moja je 002, i koristim ga od leta preko cele godinee, jer nije taman i prilagodljiv je tenu. 

izvor slike

 11.Kiko Make Up Milano Ultra Glosy Stylo 803 i Chanel Rouge Coco Shine 49- Obožavam balzamaste karmine, i najčešće samo njih i kupujem, i leti i zimi, ali proteklog meseca ova dva sam najviše koristila, obe nijanse su neutralne roze, prilagodljive svakom makeup look-u.



12. Kiko Make Up Milano eyeshadow 130 i Artdeco 212- Nisam se preterano ni šminkala proteklog meseca, a ako i jesam to su uglavnom bile ove senke, neutralna blago shimmerasta bež i bež-roze kameleon senka koju sam dobila kao tester, a pokazala se savrsena. U ovom slučaju mnogo mekša i pigmentovanija od Kiko.





13. Kiko Make Up MIlano  nail lacquer 362- Zaljubljena sam u ovu nijansu. Ciklama sa primesom crvene, prelepa boja, pigmentovana, jedan sloj je dovoljan da se dobije boja iz bočice. Oduševila sam se njihovim lakovima, imau ogromnu paletu boja.

To su bili moji favoriti za mesec avgust, da li ste probali ili koristite nešto od njih

Do sledećeg posta, pozdrav, xxx Tacy!

6 коментара :

  1. svi proizvodi su prelepi, ali ovaj dior bronzer mi je tako lep i kad god ga vidim kod nekoga na blogu iznova se zaljubim u njega :)

    ОдговориИзбриши
  2. ovaj Vichy puder mi izgleda primamljivo...

    ja isto koristim dosta Balea proizvoda, sviđaju mi se njihove kupke za tuširanje, kure i balzami za kosu su mi predobri, te oni pilinzi sa lice (blagi su baš mi odgovaraju), a ne sviđaju mi se njihovi šamponi za kosu i puderi (probala sam i tekući i u kamenu) baš su im grozni...

    ОдговориИзбриши
  3. Bas me zanima ovaj Dermablend puder, nadam se da ces uskoro napisati svoje utiske:)

    ОдговориИзбриши