понедељак, 19. август 2013.

The Body Shop proizvodi

Moglo bi se reći da sam veliki obožavalac The Body Shop proizvoda, ubacite me u njihovu radnju i mirni ste sat vremena :) .Velika je šteta sto ih nema kod nas, da li je stavrno najbolje ono što nama nije dostpno, ili je to ono tuđe slađe? Često se to pitam zato što znam da nisam jedina koja žudi za MAC , Loccitane , The Body Shop...pa Victoria's Secret, NARS, i silne kompanijne američkog tržišta nama nedostupne, toliko da smo počeli i čuveni Oreo keks da jurimo po pijacama, kao da mi nemamo dobar keks :). Skrenuh s teme, samo zato što mi je palo na pamet koliko svi jurimo čuveni H&M čim pređemo granicu, pa me baš zanima kako će to izgledati uskoro kada nam bude na dohvat ruke, jer već čitam po internetu komentare kako su cene naravno skuplje kod nas itd, iako se zna da oni dolaze direktno kod nas na tržište bez posrednika, ili ako se malo uključi mozak ili pak uzme digitron u ruke i konvertuje cena u evrima dobije se bas ta "skupa" cena u dinarima :). Ja sam, priznajem veliki fan te modne kuće, i obećavam javno da ću vam isto tako priznati i ako moje interesovanje vremenom opadne, samo zato što, pa to je sad dostupno i kod nas, nije više interesantno ;).

 Nego, da se vratim ja na stvar, tj na The Body Shop. Volim njihove proizvode, volim to što su podeljene po linijama mirisa, pa tačno znate šta da gledate, a šta ne, ukoliko neki miris, voćku, cvet i sl. ne volite. Od njihovih proizoda najhvaljeniji su sigurno Body Butter-i. Ne bih se žalila da imam sve mirise, jer je jako teško odabrati koji je najlepši, a mi žene naravno, htele to da priznamo ili ne prvo posegnemo za mirisom, pa posle gledamo za kakvu je kožu, da li nam odgovara itd. :).
Proizvodi koje ću vam u ovom postu predstavti su:




 1. Body Butter kokos i vanila- Kokos je prvi buter za telo inače koji sam probala, i odušeljena sam. On je namenjen baš suvoj koži, dosta je mastan i gust, ali ga koža divno upije. Po meni, on je namenjen isključivo za zimske dane, kada je koža suvlja, ne bih mogla da zamislim da ga mažem na ovoj temperaturi, verovatno bi curio sa tela. Ova kutija je prilično već prazna i čeka svoju dopunu za hladnije dane. Miris je predivan, pravi kokos. Sadrži organsko ulje kokosa,shea i kakao buter , i brazilski orah.E sad neki ljubitelji kokosa, ili ne, će reći da je užegao miri, veštaki...po meni je bas pravi miris, nije sintetički kao neki drugi proizvodi koji se oslanjaju samo na miris, ali ukusi se razlikuju pa i to treba uzeti u obzir da neće svakom odgovarati, ali jedno je sigurno divno hidrira kožu, namažem ga pred spavanje, ujutru je koža mekana i mirisna i dalje. Velika preporuku od mene.




Buter od vanile ili tu Body Butter Duo, je podeljen na dva dela, gde je jedan deo namenjen normalnoj koži a drugi suvoj odnosno suvim delovima kože. Deo za suvu kožu je iste strukure kao i kokos dosta gust, dok je drugi, namenjen normalnoj redji, mada po gustini mene podseća na Pavlovićevu mast. Miris je lep, vanilast naravno, mada , i cvetan, bar meni, razlikuje se dosta od dosadašnjih proizvoda od vanile koje sam koristila. Nije me oduševio kao kokos, i mislim da se ubuduće neću vraćati "duo" buterima, nego samo regularnim. Oba pakovanja su od 200ml i kostaju 15e.




2. Mango Body Whip- ova star je bukvalno da se maže na hleb! Šalim se naravno, ali ko god voli voćne mirise za telo, ovaj losion mora da mu se svidi. Uzela sam ga s namerom da ga mazem u toplijim danima, kada mi buteri stoje sa strane. Nije naravno hidrantan kao oni, ali je sasvim ok, pogotovo ko nema suvu kožu, ja je imam, pa mi zimi ne bi rešavao problem. Divno je kremast i lagan, brzo se razmazuje i upija u kožu, a miris je mmmm, najlepši miris manga ikada :). Ima i pumpicu pa je jako zgodan za upotrebu, cena za 250ml je 10e.





3. Lip Butter cokolada, kokos i malina- Iskreno oni nisu ništa specijalno u smislu oporavka ispucalih usana, ali su toliko slatki i mirisni, da je šteta ne mackati ih non stop. Čokolada prelepo miriše, a i ukusna je :) , smeta mi sto je nekako lepljiva, ne na usnama nego prilikom mazanja, da ne kazem guranja prstića u buter, dosta je gust ali gnjecav, mada opet miris je tako divan, da bih mu i to oprostila. Kokos je već druga priča, mnogo je lepšeg sastava, nije lepljiv, lako se maže,najhidrantniji, a miris kao i buter za telo, prelep. Malina, zapravo ni nije buter, nego balzam, nesto kao grozdjana mast. Koristim je i kao sjaj za usta, ona mi je za leto favorit od svih mazalica. Svi proizvodi sadrže 10ml i kostaju 5e, malina je 3.5e.





4. Hemp Hand Protector - Namerno sam ovaj proizvod ostavila za kraj, jer je to nabolja krema za ruke ( od kanabisa ) koju sam ikada koristila. Namenjena je izuzetno suvoj koži, i ispucale i isušene ruke preporodi za par dana. Miris ( nema veze sa nazivom :) ) je blag, biljni, neprimamljiv na prvi miris, ali je krema fantastična. Već mi je skoro pri kraju, uzela sam manje pakovanje od 30ml, ali cu se sigurno dopuniti sa većim od 100ml. Gušća je, podseća na neku pastu, ali se brzo razmazuje, upija, i ne ostavlja masan trag. Cena pakovanja od 30ml je 6e a od 100ml 12e.


gore mango losion, dole hemp krema




Odužio se ovaj post, nadam se da vas nisam udavila :D ! Većina ovih proizvoda zaslužuje samostalnu recenziju, ali sam pomislila da nije loše ni da budu zajedno.

Dali koristite nešto od The Body Shop proizvoda, i koji je vaš favorit?

Do sledećeg posta, pozdrav, xxx Tacy!

10 коментара :

  1. Анониман8/20/2013 03:11:00 PM

    zasto nije moguce videti slike tvojih starijih postova?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zato sto su izbrisane sve slike iz Picasa albuma, pa je sad neizvodljivo ubaciti nove, a postove sam ostavila, zao mi da ih izbrisem, ipak sam se trudila :)

      Избриши
  2. Mnogo mi je žao što ih nema kod nas :(
    Volim dosta njihovih proizvoda i dosta sam probala ali recimo meni ova hemp krema ne prija, ne sviđa mi se miris nikako :) takođe ću zahvaljujući tvojoj preporuci da preskoči duo butere

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto vidis kako se ukusi razlikuju, sad ce jos i ispasti da ja volim milis te travcice :)

      Избриши
  3. Nisam imala prilike nikad da probam njihove proizvode, a volela bih. I kad me neko pita da mi nesto donese, ja ne znam sta bih pre i onda dignem ruke. Izgledaju divno i mirisno samo preko slike <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mozes da promasis sa nekim od butera, a shea buter im je najhvaljeniji, nadam se da ce ti moj post pomoci pri odabiru ;)

      Избриши
  4. Nisam probala ni jedan proizvod ali rado bih :)

    ОдговориИзбриши
  5. *Koristim rado The Body Shop,ali ih jako sporo trošim.Koristila sam veliki gel za tuširanje Samoan coconut (750 ml) i bio je odličan.Jako dobar za leto,pogotovo ako se na suncu izgori.Još uvek koristim Born lippy strawberry lip balm koji je ekvivalent maline.On usne ne hidrira previše,ali im daje lepu boju i ostavlja dugotrajan miris.Koristila sam Moroccan rose body butter koji svima preporučujem.Mada je najskuplji.Jer kada su svi buteri za Božić sniženi na 12e,on je uvek 16e.Njega sam koristila i kao kremu za lice i fantastično se pokazao.Još uvek koristim Maroccan Rose thoalet wather od 50 ml i jako je dobro upariti je sa sličnim proizvodima.Imala sam iskustvo da probam mini gel za tuširanje od marokanske ruže 60 ml i on nije bio poseban.Nije otklanjao nečistoće,mada je imao prijatnu uljastu strukturu,koja štiti kožu.Ali nije davao efekat čišćenja.On je za neko "čisto"tuširanje kada u kadu ulazite iz uživanja,a ne iz potrebe.Ono za čim žudim je ulje marokanske ruže za masažu koje je najskuplje i gotovo uvek je 22 e.U moje veliko NE spada i Wild cherry lip butter koji ima prelep,zavodljiv miris ali pecka usne i dobija strukturu guar gume ukoliko se leti drži u frižideru.To je linija slična ovoj kokos/čokolada i bojim se da se tu slažem sa Tacy.
    Ono što preporučujem čitateljkama je da u Austriji obavezno za račun preko 50 e uzmu poklon karticu i da se on-line registruju.LOVE YOUR BODY CLUB,omogućava velika sniženja,pogotovo na poklon-korpe od 70 e,gde se može dosta uštedeti i po 14 e.Ono što je moja velika želja,je da probam novogodišnji Ginger brad set ako u skorije vreme posetim Beč.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Natasa hvala na opsirnom komentaru :) I ja bih volela da probam nesto iz Ginger kolekcije!

      Избриши
  6. *Nema na čemu!Naša prepiska će se sigurno nastaviti kada probam još The Body Shop proizvoda.
    Sve pohvale za blog!

    ОдговориИзбриши