недеља, 25. август 2013.

MAC Lickable

Već duže planiram da vam pišem o ovom karminu, i taman kad rešim ono padne kiša. Kada sam ga kupila, neplanirano, znate ono kad uđete u radnju sa jednim spiskom , a izađete sa sasvim drugim stvarima. E to se meni desilo baš sa ovim karminom. Imala sam na spisku neke druge MAC pink nijanse, međutim nekih nije bilo, neke mi se uživo nisu ni svidele i na njihovu  preporuku probam na usnama Lickable, i to je bilo to, svidelo mi se kako mi je legao. Kada sam posle izguglala da vidim šta sam kupila, nisu mi se dopale recenzije, odnosno boja nije verna na svakom blogu drugačija, pa i na mom, pa se pitam da li je ovaj karmin kameleon ili samo nije fotogeničan?

http://www.maccosmetics.com


MAC Lickable je prava,prava fuksija pink, hladnog tona, sa vrlo sitnim plavim shimerom, cremeshine završnice . Jako je kremast, a i sjajan, pa apsolutno ništa nije potrebno stavljati preko. Inače volim sve nijanse pink i tople i hladne i svetle i tamne, ali u poslednjih godinu dana sam primetila da kupujem samo ciklama pink, jače i intenzivnije, i taman mislim kako tu nijansu nemam, pa kad dođem kući i uporedim vidim da su jako slične. To sa Lickable nije slučaj, mislim da je jedinstvena, bar u mojoj kolekciji jeste, i najhladnija. Vraćam se na gore pomenute recenzije o njemu, gde sam ga viđala na različitim devojkama i tu mi se učinilo da je dosta prilagodljiv, gde npr na devojkama tamnijeg i toplog tena dobija neku topliju notu. Prilično je pigmentovan, kao i svi MAC karmini, i jako dugotrajan. Stoji po nekoliko sati, ravnomerno se skida prilikom konzumiranja hrane i pića. Lako se nanosi, klizi po usnama.Ne razliva se, ja ga nanosim samostalno bez olovke. Sviđa mi se što mogu da ga iznesem i po danu i po noći. Ne treba vam puno makeupa on je dovoljan sam za sebe i poseban. Ima prelep miris, opet kao i svi MAC karmini,mmm na neku vanilu? Sve devojke koje vole karmine moraju da poseduju bar jedan MAC karmin ! :)






bez blica


sa blicem



sa blicem

sa blicem

bez blica


Mane? To što nema da se kupi kod nas. Cena za 3g proizvoda je 18.50e

Da li volite MAC karmine i koji vam je omiljeni?

Do sledećeg posta pozdrav, xxx Tacy!

12 коментара :

  1. Nemam ni jedan MAC karmin, ali samo zato jer ih kod nas nema, inače hrčkam karmine kao luda, zajedno sa lakovima :) Ova nijansa je prelepa, ali meni ne bi "legla", jer sam ja baš žutać, a ona je tako hladna.

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan je, čudi me da ga nisam ranije primijetila jer je ovo baš moja nijansa :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Treba biti hrabar za ovakvu nijansu, jako je lepa i upadljiva :)

    ОдговориИзбриши
  4. Predivna nijansa :)
    Mnogo zalim sto nema MAC kod nas :/

    ОдговориИзбриши
  5. E da mi je neko rekao prije par godina da ću sada skupljati roze karmine :D Prelijep je!
    Ja trenutno koristim Mac Viva Nicki, inače prvi MAC proizvod koji sam probala i oduševljena sam! Najradije bih ga nosila 24 sata.

    ОдговориИзбриши
  6. kakva yumm yumm nijansa! prelepo ti stoji :)

    ОдговориИзбриши
  7. Divno ti stoji ;)

    Ja obozavam moj Creme Cup <3

    ОдговориИзбриши
  8. Prelep je. Bas moja nijansa. ALi imam Ipassioned, pa mi ovaj nije neophodan. Odlicni su im ruzevi :)

    ОдговориИзбриши
  9. Predobro iugleda, pogotovo ti imas lepu liniju usana.. :)) xx

    ОдговориИзбриши