недеља, 4. септембар 2011.

Nega kože posle sunčanja

Došao je i septembar, leto se polako privodi kraju, većina se već vratila sa letovanja, a neku su tek otišli ( blago njima :( ) . Obećala sam u prethodnom postu da uskoro sledi opis after sun-ova koji su meni obeležili ovo leto. I dalje ih koristim svakodnevno pogotovo zbog perutanja, a i još uvek se izlažem suncu. Ove godine sam rešila da isprobam nekoliko novih, iako sam do sada koristila stalno Garnier after sun i bila jako zadovoljna, reših da probam Top Ten zbog povoljnije cene i dobrih pohvala. O Top Ten after sun Cooling Lotion-u sam već pisala u dva navrata, tako da ću ga ovaj put preskočiti. Sledi recenzija Sun Dance Aloe Vera Gel After Sun, Top Ten Olive Oil After Sun Milk i  Johnson's baby oil.


1.SUN DANCE Aloe Vera Gel After Sun- O ovom after sun -u sam čula dosta pohvala, pa sam rešila da ga isprobam, iako moram da priznam, nisam ljubitelj gel struktura, kad su mazalice za telo u pitanju. Pogotovo kad je koža isušena.Ovaj gel bi trebao da bude jakooo dobar za samu kožu, s obzirom da piše da sadrži 98%  aloe vere, a svi znamo koliko je ona dobra za kožu pogotovo u borbi protiv sunca. Ono što se meni svidelo kod ovog gela, posle prvog dodira je to što stvarno brzo upisa, iako se čini da je lepljiv zbog same strukture, taj osećaj nestane posle jednog minuta, čim ga koža upije. Jako je blag i ima divan miris! A opet ima i ono što jako volim kad su after sun-ovi u pitanju, a to je osećaj hlađenja! Pa nema ništa lepše nego kad posle celog dana provedenog na suncu, osetite taj osećaj na svojoj koži. Lepo hidrira kožu, ali priznajem da ga nisam koristila u periodu najvećeg perutanja, tad sam bila u potrazi za najmasnijim mlekom koji bi mi pomogao, a ispod ćete pročitati i šta me je spasilo tih dana  :) . Da se vratim na ovaj gel, jako mi se dopada, super pakovanje, zgodno za upotrebu, ko nema prevelikih problema sa isušenom kožom sigurno će mu odgovarati. Pakovanje sadrži 300 ml, mislim da može baš dugo da traje, dovoljna je mala količina za celo telo, lako se razmazuje, nije kao ona mleka koja moraju da se trljaju pola sata! Cena nešto manje od 400 rsd. može se naći u svim DM-ovima.



2. TOP TEN After Sun Milk with Extra Virgin Olive Oil- Drugi proizvod ovog proizvođača koji sam isprobala ovog leta. Malo masniji u odnosu na Cooling lotion, što se meni sviđa, a opet prilično se brzo upije u kožu. Ima malo intenzivniji miris, ali lep, meni ne miriše na maslinovo ulje, ne znam kako bih ga opisala. Na njemu piše da pored maslinovog ulja, sadrži još i pantenol, vitamin E, ulje lavande i aloe veru. Ono što me je iznenadilo i slatko nasmejalo je da pozadi u opisu proizvoda od reči do reči piše isti opis kao i Cooling lotion  :) hm? Tako da vam dođe na isto? I cena je tu negde ista, koji dinar gore-dole, s tim što je Cooling na bazi aloe vere, a ovaj na bazi maslinovog ulja. Na nama je da verujemo ili ne opisu proizvođača. U svakom slučaju meni prija, mojoj isušenoj koži posle mora je pomoglo, jedino meni malo smeta taj miris, više volim neutralnije mirise kad su mleka za telo u pitanju.I piše da produžava trajanje bronzanog tena, u to bih baš volela da verujem! Cena oko 260 rsd


3. JOHNSON's Baby Oil- E ovo je nešto što me je baš, baš oduševilo. Ne znam za vas, ali ja obožavam sve te bebeće stvari, vlažne maramice, kupke, kreme, sapune..jedino što nisam imala prilike pre da koristim je ovo ulje! Ako će nešto pomoći kada počnete da se perutate posle mora to je ovo! Ja sam se oduševila, posle samo tri dana moja se koža preporodila, a perutanje zaustavilo! Mazala sam ga noću pred spavanje, pošto gbe bih s njim onako masna išla :) Predivan osećaj na koži, miris pogotovo, miriše na čisto, na bebe. Postoji nekoliko verzija ovog ulja, ja nisam znala koje je najbolje pa sam uzela ovo roze, standardno. Na njemu je naznačeno da  dokazano zadržava do deset puta više vlažnosti. Pored svih krema, losiona i gelova za posle sunčanja, ono što mi je stvarno pomoglo posle perutanja je baby ulje. Jedino što ono naravno nije namenjeno toj svrsi, nije after sun, nema ta svojstva da umiri kožu posle izlaganja suncu, u toku dana posle vremena provedenog na suncu, prvo namažem jedan od after sun-ova, a uveče pred spavanje, kao što sam već pomenula ovo ulje.Ujutru koža bude divna, mekana i miriše na bebeeee! Preporučila bih ga svima sa suvljom kožom, kome ne smeta osećaj ulja. Hipoalergenski je pa će odgovarati i onima sa osetljivom kožom. Pa ako valja bebama mora i nama  :). Sigurno ću ga koristiti i kad dodju hladni zimski dani, biće idealno i za taj period! Cena oko 270 rsd




Koji su vaši omiljeni after sun proizvodi?

Do sledećeg posta, pozdrav, xx Tacy!

2 коментара :

  1. e bas si me obradovala ovim postom, ja sam od onih sto ce tek da odu na more (i to tek za mesec dana), ali vec smisljam sta od ovih "after" da kupim jer se plasim da ih nece jos dugo biti u prodavnicama. mislila sam da svakako uzmem ovaj sun dance, pakovanje mi se svidelo a i deluje osvezavajuce.... ovo top ten me nesto ne mami, a johnson baby ulje uvek imam iako nisam ljubitelj masnog na kozi, jer posle mora bas dobro dodje.

    ОдговориИзбриши
  2. Blago tebiiii, kad nama ovde pocnu kise, ti ces da se suncas i uzivas :) Bice ti dobar sun dance, ali ako ti se koza bas isusi posle kao moja, baby ulje jedini spas :)

    ОдговориИзбриши