среда, 14. септембар 2011.

INGLOT YSM Foundation

Negde sam vam već pomenula kako sam ceo prethodni mesec ignorisala tečni puder... Što zbog vrućina, što zbog neodgovarajućih nijansi.. i to mi je baš odgovaralo, preplanula koža, malo korektora, malo bronzera i to je to..Međutim, naravno da mi đavo nije dao mira, i naravno da mi je " trebao" puder u tamnijoj nijansi, i gde ću nego u Inglot, oni bar imaju veliki izbor nijansi. Pošto mi je YSM  ( Young Skin Makeup) tečni puder, inače namenjen masnoj koži, bio već duže vreme na spisku, odlučila sam se upravo za njega. 

Ono što sam čula o ovom puderu, obećavalo je. Lagan, oil free, minimalna moć pokrivanja, idealan za leto. Baš mi je trebao jedan lagan puder, čisto da mi ujednači ten, i da se ne vidi na licu. Ovaj puder je zaista takav. Lagan, kao tonirana krema, moć pokrivanja takođe kao tonirana krema, nijansu sam baš ubola, 47, inače najtamnija, uplašila sam se kad sam je videla u bočici, ali zaista se stopila sa mojim licem. Ima rozikasti podton, dok je nijansa 46 izrazito žuta. Hvala ljubaznoj prodavačici koja me je odvratila od kupovine za nijansu svetlije. Sve u svemu, na prvi pogled sam se baš oduševila puderom, misleći da će biti idealan lagani svakodnevni puder, međutim, moram priznati da me je razočarao u najvažnijem pogledu. Sa njim se prosijam tako brzo, da je to neverovatno. Moram da nosim puder u prahu sa sobom. Blot papirići su nemoćni, jer se prilikom blotovanja, puder odmah skine sa lica. A ovo je puder namenjen isključivo masnoj koži?! Čak i finiš mu nije skroz mat, nego polu. A šteta, baš šteta, mislila sam da je nova ljubav na pomolu, a sad moram da tragam opet za onim pravim...

Još jedna stvar koja nije baš najidealnija je pakovanje. Izgleda tako minijaturno, iako ima standardnih 30 ml. Kad sam otvorila kutiju pomislila sam da je korektor. Pri tom je najobičnija plastika, ništa specijalno, ali ajde to nije ono što mi je najbitnije kod proizvoda. Mada u poređenju sa Revlon CS izgleda skroz bezveze. Probala sam čak i da ga stavljam preko baze, takođe Inglotove, ali ni tu se nije pokazao ništa bolje, tj nikakva razlika sa i bez baze.

 Sve u svemu, ne znam kako bih još mogla da vam dočaram ovaj puder. Po meni, mislim da bi se bolje pokazao na normalnoj koži, a ne masnoj. Opet razmišljala sam i o tome, da bi mi možda bio idealan za zimski period, kada mi se lice ne masti, ali tada nijansa 47 nikako ne ide. Kao što rekoh, ono što mi se jako sviđa kod ovog pudera je to što je lagan, moć prekrivanja mi se takođe jako dopada, nijansa isto,ali postojanost NE! Ni sa blot puderom, blot papirićima..jednostavno koža upije puder, on nestane sa lica, i ostane samo shiny disco ball efekat. Ko nema masnu kožu, već samo T zonu, mislim da bi odgovarao. I ako tražite lagani puder, ovaj je baš takav. Volela bih da mu dam šansu i zimi, da vidim kako će se tad slagati sa mojom kožom. Cena 1450 rsd











Da li ste probali ovaj puder i kakvi su vam utisci? Koji je po vama najidealniji lagani puder za mešovitu-masnu kožu?

Do sledećeg posta, pozdrav, xx Tacy!

10 коментара :

  1. Анониман9/15/2011 01:08:00 AM

    Po tvom opisu bi bio dobar za suvu... Baš čudno...
    Šteta što si uzela tako tamnu nijansu jer ti onda nije ni za zimu...
    Ja nemam ni jedan Inglotov puder, uzeću skoro neki, samo moram malo da se odrazujem o tome kakvi su...
    Baš me zanimaju druge recenzije o tom tvom puderu, baš ću da iščitam :)

    ОдговориИзбриши
  2. Otkrila sam inglot kozmetiku u Zagrebu, i oduševljena sam svime!!!

    http://philipandphrano.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Kao sto sam rekla, puder ima sve karakteristike da bude dobar! To sto se sa mojom kozom ne slaze ne znaci da nekoj drugoj devojci nece odgovarati :) Ali za masniju kozu definitivno nije

    ОдговориИзбриши
  4. ni ja nisam oduševljena... imala sam par testera koji su mi bili super, ali izgleda da ih nisam dobro istestirala jer kad sam ga kupila nije bio ni prineti testerima... e sad, to je sve bilo pre jedno godinu dana, sad se više ni ne sećam tačno, napisala sam i recenziju na blogu, a puder prosledila sestri... toliko sam bila srećna kad sam ga kupila, kao - evo rešenja svih mojih problema, međutim... tja :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман9/15/2011 08:30:00 PM

    Nisam probala, a da li imas iskustva sa njihovim cream foundation?

    ОдговориИзбриши
  6. Nemam. Za njega sam cula da je za suvu kozu. YSM je jedini njihov namenjen mesovitoj/masnoj kozi.

    ОдговориИзбриши
  7. redovno pratim tvoje temeljno ispisane postove :), imamo izgleda isti tip koze, i mucim se sa njom.
    Posle tvog posta kupila sam Revlon CS, ali taj miris mi jako smeta(smrdi mi)ali efekat koji pruza je dobar.

    Praticu te i dalje, jer se ja bas ne snalazim u svetu sminke, a volim da je koristim i kupujem :), korisni su mi tvoji saveti

    ОдговориИзбриши
  8. Ja nisam primetila miris kod CS, ne smeta mi, ali ovaj Inglotov je malo intenzivniji, ni ja to ne volim..Drago mi je da ti se svidjaju moji postovi, a jos mi je draze ako su ti korisni :)

    Nadam se da ces pratiti i dalje. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  9. i have not trid it yet.but i'm looking forward to it.following you now.please follow back if you like my beauty and fashion blog. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман9/18/2011 09:56:00 PM

    Po mom misljenju, najbolja je avonova podloga za lice sa umirujucim efektima. Koristim je i leti i zimi, fenomenalna je! Prilagodjava se tenu, nije masna i potrebno je naneti malu kolicinu da bi se dobio seksi, blistav i ujednacen ten! Probajte, necete se pokajati! http://www.facebook.com/photo.php?fbid=227813993928931&set=a.227813387262325.57212.191174937592837&type=1

    ОдговориИзбриши