среда, 28. мај 2014.

Macadamia Nourishing Leave-In Cream

Još kada sam pisala o Macadamia pakovanju za kosu spomenula sam vam i ovo leave in čudo koje me je oduševilo. Iskreno, nisam neki obožavalac leave in maski za kosu, kad god sam se susretala sa njima nisam bila zadovoljna. Uglavnom su mi samo mastili i slepljivali kosu, jedini vredan sličan proizvod koji volim je Unique One, ali on je nešto između spreja i maske, gušće od obične prskalice, ređe od maske. No, da se vratim temi. Kod drage koleginice Lene ( Pirlitanje ) sam pročitala recenziju ove maske, nije joj puno trebalo da me ubedi da je isprobam iako nisam zaljubljenik u ovakve proizvode, još kada sam videla da postoji malo probno pakovanje odmah sam otišla u kupovinu. Iako bočica izgleda premalo, verujte da jako dugo traje, ako ga koristite kako treba.


Šta proizvožač kaže- Hranljiva krema za kosu- Krema koja održava teksturu kose, a ujedno je neguje i hrani. Takođe kontroliše neobuzdanu kosu, tako što joj pruža svilenkastu mekoću, sjaj i UV zaštitu.

UPOTREBA: Naneti malu količinu kreme na vlažnu ili suvu kosu i ravnomerno rasporediti po celoj dužini. Za intenzivniji tretman ishrane kose, dodati malu količinu ulja u kremu. Raščešljati kosu specijalnim Macadamia češljem, koristeći željeni stil. Nije potrebno ispiranje.



Maska je prilično gusta, kao i maska koja se ispira, s tim što je bele boje. Ima intenzivan miris, ali prelep, i zadržava se u kosi. Kako ja koristim ovu masku? Ali bukvalno posle svakog pranja, bez obzira da li sam držala standardno pakovanje na kosi ili ne, i bez obzira da li sam koristila neku prskalicu za lakše raščešljavanje ili ne. Jako malu količinu proizvoda, zrno graška, stavljam samo na krajeve kose, znači ne na celu dužinu kako proizvožač kaže, samo da zagladi krajeve da ne deluju rascvetalo i suvo, što nije retkost kad je plava kosa u pitanju. Takvom upotrebom nema šanse da zamastim kosu, a i mogu da kombinujem više proizvoda, a da ne zasitim kosu. Krajevi budu divni i mekani, i kosa se lakše fenira. Ovo najmanje pakovanje od 60ml mi traje jako dugo, s obzirom koliko malo proizvoda stavljam, ali sledeća kupovina mi je definitivno veliko pakovanje od 300ml sa pumpicom. Mislim da je cena ovog proizvoda nešto ispod 500rsd i možete je kupiti u svim Alexandar Cosmetics prodajnim objektima.



Ukoliko tražite dobar proizvod koji će vam nahraniti kosu i učiniti je mekšom, a pri tom je neće zamastiti i otežati, rado vam preporučujem da isprobate ovu masku.

Da li koristite leave in maske za kosu, i koja je vaš favorit? Koji vam je omiljeni Macadamia proizvod?

P.S Humanitarni blog sale i dalje traje na internet stranici makeup&more pa ukoliko niste još možete da spojite lepo i korisno i budete deo ove divne akcije!


Do sledećeg posta pozdrav, xxx Tacy!


9 коментара :

  1. Odlicna recenzija :) Nisam imala prilike da koristim leave in proizvode, ali cu posle ovog posta svakako probati :)

    ОдговориИзбриши
  2. Svakako ću probati, njihovi su mi proizvodi baš interesantni.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман6/15/2014 11:03:00 AM

    Još uvek prodaješ ružinu vodu? :)

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicna je njihova maska za dubinsku reparaciju kose. Prezalila sam tih 2.100 din.koliko kosta:)jer vrede svaku paru:)

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicna je njihova maska za dubinsku reparaciju kose. Prezalila sam tih 2.100 din.koliko kosta:)jer vrede svaku paru:)

    ОдговориИзбриши
  6. Pratim te! :)

    Ovo trebam još da izprobam! :)

    Super blog!

    ОдговориИзбриши