недеља, 23. март 2014.

Rose of Bulgaria

Rose of Bulgaria su proizvodi relativno novi na našem tržištu. Radi se o prirodnoj kozmetici kreiranoj na bazi ružine vodice. Ružina vodica je poznat sastojak u svetu kozmetike. Pogodna je za sve tipove kože, a deluje antialergijski, antiseptički, tonizira, osvežava kožu i održava vlažnost, regeneriše, poboljšava cirkulaciju itd. Ružina voda se proizvodi od ruže Damascena. Uvoznik Bugarske ruže je firma Land of Roses iz Pančeva, i zahvaljujući njima sam dobila priliku da isprobam neke proizvode koje sam sama odabrala. Ako me pratite na Facebooku videli ste poklon paket koji sam dobila od njih, a danas ću vam predstaviti većinu proizvoda.


bugarska-ruza.rs

Krema za rukeSadrži prirodnu ružinu vodu, koja ima antibakterijska i umirujuća svojstva. Zahvaljujući bademovom ulju, glicerinu, ekstraktu nevena i ruzmarina, koža ruku je intenzivno nahranjena, omekšana i zaštićena od nepovoljnih vremenskih uslova. Ova krema pruža osećaj udobnosti i elastičnosti suve i oštećene kože.

Krema za ruke je jako prijatna za nanošenje. Prilično je blaga, srednje gustine, brzo se razmazuje i brzo je koža upija. Što je meni jako bitno, kada mi ruke nisu puno isušene i ne moram da koristim masnije kreme da bi bile hidrirane, koje se i sporije upijaju. Posle mazanja ove kreme, mogu odmah da funkcionišem, nastavim sa radom ( u ovom slučaju kuckanjem, jer je upravo mackam :)). Ruke posle nanošenja kreme su mekane, i nisu lepljive, ne ostavljaju film na koži. Jedino što meni ne odgovara kod ove kreme je miris. Ljubitelji ruža će je obožavati, ali za moj ukus je previše intenzivan, Na sreću ne zadržava se dugo na koži. Pakovanje mi se jako dopada, tako je jednostavno, a opet ima neki dašak elegancije. Belo sa roze detaljima, meni dovoljno. Sadrži 75ml proizvoda.Cena je 170rsd.




Balzam za oštećenu i tretiranu kosu- Sadrži prirodnu ružinu vodu sa visokim sadržajem etarskog ulja ruže, ulje jojobe i ekstrakta kamilice, koji hrane i hidriraju suvu i oštećenu kosu, čineći je svilenkastom, mekom, sjajnom i lakom za oblikovanje.

Više puta sam pomenula da je moja kosa prilično zahtevna, oštećena i suva, i da su potrebni jako dobri proizvodi da bi ona lepo izgledala. Nažalost, ovaj balzam mojoj kosi nikako ne odgovara. Ja bih rekla da je prilično blag, i više namenjen normalnoj kosi sa eventualno isušenim krajevima. Moju kosi ne razmrsi, ne pomogne u raščešljavanju, a to je ono što mi je kod balzama najbitnije, pogotovo što imam jako dugu kosu. Po izgledu je isti kao i većina balzama, bele boje, srednje gustine, i za moj ukus intenzivniji miris ruže, koji se ipak ne zadržava dugo u kosi. Pakovanje je od čvrste plastike i sadrži 330ml. Cena je 380 rsd.




Balzami za usne- Lip Balm Rose of Bulgaria- Štiti usne u svim godišnjim dobima od pucanja i oštećenja. Hidrira ih i daje im sjaj i nežan, mekan aromat. U sastavu balzama su uključeni UV filteri za zaštitu od štetnih sunčevih zraka, Vitamin E, vosak i shea buter.
Lip Balm Herbs of Bulgaria Lavanda- Sadrži pčelinji vosak i propolis, koji imaju moćno antiinflamatorno i antivirusno svojstvo. Prirodni shea maslac omekšava, daje sjaj i elastičnost usnama.

Ovo su moji omiljeni proizvodi od Bugarske ruže. Oba balzama su jako lepa i hidrantna. Lavanda je malo masniji, kao grožđana mast, i njega mažem uglavnom pred spavanje, i usne ujutru budu savršeno mekane. Iako obožavam miris lavande, ne osećam ga u ovom proizvodu, nego miriše skroz po pčelinjem vosku. Ružin balzam mažem stalno, kad stignem. Pakovanje je preslatko, sa poklopcem u obliku ruže, takođe miriše isto kao i drugi balzam, na pčelinji vosak. Oba su mi pomogla tokom hladnih dana, prilično su gusta i baš hidriraju usnu. Pritom su i jako povoljni lavanda je 170rsd, a ruža 210rsd.



Ukoliko su vas zainteresovali proizvodi, kompletnu ponudu možete pogledati na sajtu Land of Roses *OVDE* i poručiti. Osim linije proizvoda Rose of Bulgaria, u ponudi imaju i Herbs of Bulgaria, Yoghurt of Bulgaria, Regina Floris, Olive Oil Natural product, Rose Oil, Sun of Bulgaria, Glycerin Hand Made Soap.

Proizvodi koji su recenzirani su PR uzorak, ali to ni u jednom trenutku nije uticalo na moje mišljenje.

Da li ste probali nešto od ovih proizvoda, i šta vam se najviše dopada?

Do sledećeg posta, pozdrav, xxx Tacy!

4 коментара :

  1. Bugarska ruža ili rosa damascena je jedna od najskupljih i najcjenjenijih ruža na svijetu. 1 mil tog prestižnog eteričnog ulja košta čak i oko 30 € . Ja bih tako žarko željela posjetiti dolinu ruža u Bugarskoj a tako mi je daleko, vama su to susjedi i zavidim vam na tome. Ovi proizvodi mi djeluju savršeno i nadam se da će doći i kod nas u Hrvatsku nekad.

    ОдговориИзбриши
  2. Moram priznati da je interesantno, upravo idem na sajt da pogledam šta još nude.

    Svrati kod mene na blog, na redu je jedan nostalgični post, sigurna sam da ćeš imati šta da dodaš ;)
    http://unanakit.blogspot.com/2014/03/zasto-nestaje-ono-sto-je-dobro.html

    ОдговориИзбриши
  3. Ma od svega meni je pakovanje balzama za usne najsladje. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    ОдговориИзбриши