субота, 21. децембар 2013.

MULTIACTIV Ultra Regenerative Serum

Pre nešto više od mesec dana, imali ste priliku *OVDE* da vidite kako smo se proveli na druženju sa Multiactiv timom koji je tom prilikom predstavio svoje nove proizvode bazirane na filtratima puževe sluzi. Upriličili su nam divan događaj na kom smo dobile i  poklon, kako bi i same testirale nove proizvode.

Kako pre toga nisam imala pojma  koja je svrha puževe sluzi u kozmetici, rešila sam da izguglam malo. Saznala sam da je jedna japanska kozmetička kompanija otkrila delotvornost puževe sluzi  pogotovo kad je anti-ejdžing ekekat u pitaju, a samo 5 minuta tretmana lica sa puževima, da, da živim puževima košta preko 100 dolara. Sada u svetu postoje razne kreme sa ovim filtratima, ali ja ih na našem tržištu nisam vidjala, sve dok se Multiactiv kompanija nije dosetila da proizvede nove kreme upravo na bazi filtrata puževe sluzi.

fotografija preuzeta sa interneta

Kao što sam gore navela, na testiranje sam dobila serum iz ove ekskluzivne kolekcije, koja inače sadrži i kremu.

Šta kaže proizvođač o serumu? 

Baziran je na izuzetnim svojstvima za regeneraciju kože, koristi se za ciljana područja, oko očiju, usana, vrata, čela i bora smejalica. Lagane je teksture, te ga koža veoma brzo apsorbuje. Prirodni aktivni sastojci sadržani u puževoj sluzi prodiru u najdublje slojeve kože i veoma efikasno obnavljaju i pojačavaju strukturu kože, dajući joj čvrtsinu i elastičnost. Serum intenzivno hidrira kožu i sprečava da izgleda umorno i beživotno. Usporeva starenje kože, nastajanje novih i umanjenje postojećih bora, umanjuje ožiljke, fleke i smiruje iritacije i crvenilo.* Preporučena cena seruma je od 2700 do 3000 rsd.




Šta kažem ja?



Prvo par reči o samom serumu. Gelaste je teksture, što sam i očekivala s obzirom da sadrži čak 80% filtrata puževe sluzi, s obzirom da imam masnu kožu, skolnu nepravilnostima, više volim gelaste teksture. Boja seruma je beličasto-providna, ima prelep miris. U prvi mah se učini da je malo intenzivniji, ali posle apliciranja na kožu brzo nestaje, pa sam sigurna da ne bi smetao ni onima koji ne vole mirse u ovakvim proizvodima. Jako lako se maže i veoma brzo upija. Dolazi u jako lepom i elegantnom pakovanju, staklenom, čvrstom, sa pumpicom, radi lakšeg doziranja, i zaštitnim poklopcem. Sadrži 50ml proizvoda.






Kao što proizvođač kaže serum je namenjen za ciljana područja. S obzirom da bore još nemam, imam 26 godina,  serum nanosim samo na okoloočno područje, gde imam, kao i svi, one fine linijice. Nanosim ga već mesec dana, svako veče pred spavanje, kako i piše u uputstvu. Prvo da kažem da nisam neko ko redovno koristi kreme za negu okoloočne regije, ali čim krene hladnije vreme osećam da mi je taj deo isušen pogotovo kada se šminkam, i da mu je potrebna hidratacija. Serum je u moje ruke došao u pravo vreme.
Za okoloočnu regiju je dovoljno naneti pola pumpice, ali s obzirom da ga mažem noću ja volim da stavim i više, jer znam da neću preko stavljati ništa. I tada ga koža jako brzo upije, gotovo za minut,  s tim što ostavlja blagi film na koži koji meni iskreno ne smeta, pošto je noćna nega u pitanju.




Šta sam primetila posle mesec dana korišćenja? Redovnom upotrebom seruma, primetila sam da mi je okoloočni predeo mnogo hidrantniji, što  posebno primetim kada ujutru stavljam korektor , koji se ne uvuče u svaku crticu. Koža jeste nežnija, prosto se primeti na dodir. Proizvođač tvrdi da se pravi rezultati vide posle 90 dana redovnog korišćenja. S obzirom da nemam urezane bore, ne mogu da tvrdim da li njih umanjuje, ali ono što je sigurno je da mi proizvod prija i da ću sigurno nastaviti da ga koristim, kao okoloočnu kremu, i verujem da će mi i potrajati dugo s obzirom na pakovanje od 50ml. Ne smatram da je neophodan mlađim devojkama, iako nema starosnu granicu, i svi mogu da ga koriste, pogotovo što sadrži toliko prirodnih sastojaka, rado bih ga preporučila devojkama i ženama 30+, samo iz razloga što verujem da će se na njihovoj koži pokazati delotvornije.


Ukoliko želite da probate nešto novo, ili želite da poklonite nekom u vreme praznika, ekskluzivan poklon, možda je baš ovaj Multiactiv regenerativni serum pravi izbor. Na vama je da odlučite, a ja vam rado preporučujem :).


* Proizvod koji je recenziran je PR uzorak , ali to ni u jednom trenutku  nije imalo uticaj na moje mišljenje.

Da li ste probali neki od proizvoda na bazi puževe sluzi? I da li koristite Multiactiv proizvode, i koji vam je omiljeni?



Do sledećeg posta, pozdrav, xxx Tacy!




Нема коментара :

Постави коментар