понедељак, 11. новембар 2013.

Ulja za kosu (Orofluido, Macadamia i Semi di lino)

Sećate se *ovog* posta o Orofluido eliksiru za kosu? Sada sam rešila da vam napišem novi post, u kome ću porediti tri ulja koja trenutno imam. Koje su im sličnosti, razlike, zašto neke volim ,a zašto neke ne volim.

Silikoni, kristali, eliksiri, kako god ih oni zvali, ja ih zovem ulja. Tako mi je lakše, a i sve se koriste u istu svrhu. Ne mogu da zamislim da isfeniram kosu, a da ne stavim neke od njih na krajeve kose. Ne koristim lakove za kosu, penu, vosak, gel, ali ulja su pod obavezno. Kosa mi je tretirana oštećena i suva.



Prvo ulje koje me je oduševilo, i kome sam verna već skoro dve godine je Orofluido Hair Elixir. Uvozi ga Revlon, iako ono nije njihov proizvod. Neću posebno detaljisati od čega je napravljen, da se ne bih ponavljala, ukoliko vas zanima pročitajte u postu koji sam navela gore u tekstu. Zašto ga volim? Koristim ga jako dugo, sporo se troši, jer je potrebna mala količina, gusto je, što mi se najviše sviđa, najgušće od svih ulja koja sam probala ( na slici dole videćete da izgleda gušće i sporije se razliva na ruci). Ima najdivniji miris, koji se zadržava u kosi, ali ne tako intenzivno. Stavljam ga i na mokru kosu, pre feniranja, i na suvu, posle feniranja, ali samo na krajeve. Ne masti kosu uopšte. Mada je moja suva, pa možda zato i kada preteram sa količinom to se ne primeti. Kosa je posle njega baš mekana i sjajna. Najbolji efekat na moju kosu ima upravo ono. Dolazi i u predivnom staklenom pakovanju i crnoj kutiji. Ovo koje ja imam je od 100ml, i traje jako dugooo, dok se po našim parfimerijama može naći samo od 50ml.



Macadamia ulje sam nedavno rešila da isprobam. Nisam htela da menjam ulje pošto sam zadovoljna Orofluidom, ali Macadamia proizvodi me tako mame, da sam posustala, i ovo je samo prva stavka sa moje liste njihovih proizvoda. Macadamia Healing Oil Treatment je ulje za rekonstrukciju i oporavak svih tipova kose. Takođe kao i Orofluido može se koristiti i na mokroj i na suvoj kosi. Može se dodavati u pakovanja, farbe itd. Svi Macadamia proizvodi, pa i ovaj, su na bazi makadamia ulja koje se dobija od makadamija oraha. U sastavu ovog proizvoda nalazi se i arganovo ulje, koje je takođe odlično za kosu. Ovo ulje je po efektu jako slično Orofluidu. Slične je i gustine, možda za nijansu ređe. Koristim ga možda nekih petnaestak dana, i nisam primetila da mi je oporavio kosu, mada iskreno to ni ne očekujem. Na duže staze u kombinaciji sa još mnogo proizvoda, sigurna sam da ima učinka. Za sada od njega očekujem da mi da trenutni sjaj i mekoću posle feniranja, a to zaista i radi. I isto divno miriše, i ostaje miris na kosi. Kod Macadamia ulja mi se sviđa što se može naći u različitim militražama , pa sam ja sebi za probu uzela ovo od 10ml, koje je jako zgodno i za torbu ili put, sporo se troši tj dugo traje iako se čini malo. Može se naći i u pakovanjima od 30ml i 125ml. Po kvalitetu je rame uz rame sa Orofluidom, s tim što malu prednost ipak dajem ovom drugom, zbog dužeg staža kod mene :).



Treće i poslednje ulje o kome pišem je Semi di lino Afaparf.  Ustvari kristali za kosu, ali kao što rekoh za mene su to sve ulja. Sadrži ulje semena lana i vitamin E. Ono što nisam navela gore je da su sva ova ulja na silikonskoj bazi ukoliko je nekom bitno ili izbegava silikone. Ovo ulje mi je najlošije. Jednostavno nismo se našli. Smeta mi miris, ređe je, podseća me na neku mušku kolonjsku vodu, ne radi ništa mojoj kosi, osim što je ponekad slepi. Jedina prednost kod njega u odnosu na prethodna dva ulja je pakovanje, odnosno pumpica. Lakše je za upotrebu i za nošenje u torbi. Bočica sadrži 50ml , a čini mi se da postoji i manja od 30ml.




I za kraj, 1,2 i 3 mesto ;)



Da li koristite neka od ovih ulja? I koje ulje je vaš favorit? Da li biste mi preporučile neko drugo da probam?

Ne zaboravite na * nagradnu igru*, a tamo možete osvojiti i Macadamia ulje ;)


Do sledećeg posta, pozdrav, xxx Tacy!

19 коментара :

  1. ja bih baš probala orofluido, čitala sam gomilu pohvala.
    imam ovo semi di lino, i u pravu si , miriše kao muški
    dezodorans, tako nekako :DDDD nije ništa specijalno ://

    ОдговориИзбриши
  2. uh, da budem iskrena, stvarno nikad nisam probala, mislim da je krajnje vreme :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam davno koristila Semi di lino i jako sam zadovoljna. Makadamija mi i nije nesto posebno Ocigledno ne reaguje svaka kosa isto :)

    ОдговориИзбриши
  4. Macadamia <3 Najdivnije ulje sa najlepsim mogucim mirisom ;) Drago mi je da ga i ti volis ;)

    ОдговориИзбриши
  5. moracu da probam orofluido kad ga toliko hvalis :) imala sam macadamia ulje i bilo mi je odlicno :)
    super post i poredjenje!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, pa javljaj utiske! :) Hvala puno!

      Избриши
    2. Dobila sam tester Orofluido ulja. Koristila sam Macadamia i Amika, trenutno imam Velnea ulje i za moju suvu, farbanu, kovrdžavu kosu Orofluido mi deluje najbolje :)

      Избриши
  6. Učvrstila si me u želji da probam Orofluido :)

    ОдговориИзбриши
  7. Orofluido mi je svakako na wish listi i nakon ove recenzije ga definitivno kupujem :D

    ОдговориИзбриши
  8. Hm, ja sam recimo zadovoljna sa Alfaparf bočicom. Doduše,nisam probala Revlonovo ni Macadamia. Možda bih se predomislila :D

    ОдговориИзбриши
  9. Macadamia - uvijek imam jedno pakiranje i to ono najveće :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam uzela malo za probu, i ne planiram da uzimam novo dok njega i Orofluido ne potrosim:) Njihovo vece pakovanje je zgodno zbog pumpice, bas mi se svidja!

      Избриши