уторак, 17. јануар 2012.

INGLOT - AMC Face Blush

Sećate se posta Dear Santa i mog spiska " želja "? Е pa na njemu se našlo i Inglot rumenilo, čija nijansa  ( normalno ) nije bila ni blizu onoj sa sajta, pa sam se predomislila i izabrala rumenilo iz AMC ( Advanced Makeup Components ) kolekcije, nijansa 59.
Nijansa je prilično pinkasta, sa dosta  srebrnog glitera. Na samom proizvodu možda izgleda preterano, i prešljokičavo, dok je na samom licu dosta diskrtnije, prirodnije . Jakooo je pigmentovano i postojano. Ceo dan stoji na licu, i što je najvažnije ne oksidira. Iako sam više ljubitelj mat rumenila ili sa sitnim shimmerom, a takvih imam i previše jer sam neverovatni zaljubljenik u rumenila, ovo sam uzela s namerom,  isključivo sam htela neko takvo sa šljokicama, glamurozno,ne znam šta mi bi, možda i zbog novogodišnje euforije, ko zna.
Ono što je mana kod ovog rumenila, ali meni čak i prednost, što se te iste šljokice prilično razlete, odnosno ne zadrže na licu  u toj količini u kojoj bi trebalo. Zbog toga ga nosim po danu isto kao i uveče. Prilično je mekano, otprilike kao Artdeco rumenila, pa se malo ( više ) trusi prilikom nanošenja, to je jedina stvar koja mi smeta, ali ne u tolikoj meri da ne mogu da ga zavolim :) . Kao što sam rekla, nijansa je pink, kako neki vole da kažu bubblegum :). Pakovanje je praktično, čvrsto, sadrži 4g proizvoda, cena je 1100 rsd.
Ovo je moje prvo Inglot rumenilo, nije da me je baš oborilo s nogu, ali sigurna sam da ću probati još neko ( već sam pikirala par nijansi :) ) ali u mat varijanti.









Da li ste probali Inglot rumenila, i koje vam je omiljeno ?

Do sledećeg posta, pozdrav, xx Tacy!

9 коментара :

  1. E pa lepo je baš! Sviđa mi se boja, sigurna sam da da svežinu licu!

    ОдговориИзбриши
  2. The products looks amazing , so hot pink! xoxo

    http://nouralovee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. ja koristim Borjouis rumenilo...isto ima sljokica ali ne preterano.. obozavam ga! uzecu i ovo da probam, cini mi se da imamo slican ukus... btw, svidja mi se tvoj blog.. pratiiim.. =)) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristim i ja bourjois rumenilo :)
      Drago mi je da ti se svidja blog, hvala sto pratis!

      Избриши
  4. Анониман1/22/2012 01:59:00 AM

    Jako lepo izgleda, baš mi je drago da si napisala ovu recenziju :) Inače mene privlače njihova krem rumenila, čini mi se da imaju dve vrste...

    ОдговориИзбриши
  5. Ovi mi tako kvalitetno izgledaju! Nisam nikad koristila inglot brand, verovatno cu probati:)Ja koristim essence, Bourjois i Oriflame rumenila:)

    ОдговориИзбриши
  6. Od Inglota sam probala samo senke za oci i divne su, tako da cu sad morati da pogledam i rumenila :) Ova nijansa mi se jako svidja!
    x

    ОдговориИзбриши