среда, 9. новембар 2011.

Balea piling za tuširanje

E ovo je nešto što do sada nisam praktikovala, pilinge za telo sam uvek izbegavala, miseleći da će mi oni dodatno isušiti kožu, ili da mi jednostavno nisu ni potrebni. Kako uvek, kada posetim DM, kupim i nešto što ne planiram, posebno me privuku Balea proizvodi, s obzirom da ih samo tamo i mogu kupiti. Uglavnom volim da isprobavam njihove gelove za tuširanje, kremice za ruke, sve te lepe mirišljave stvari. Pre nekih mesec dana, pažnju mi je privukao ovaj piling, a kako i da mi ne privuče kad je dizajn presladak, zar ne ? Prosto doziva da ga uzmete sa police! Koliko sam ja uspela tada da vidim, Balea u svom asortimanu ima samo jedan piling, pored je stajao ovaj iz limitirane kolekcije, pa sam shvatila kako mi baš trebaaa piling za telo, a i nije bio skup, cena je bila baš, baš jeftina kao i svi Balea proizvodi (mada sam zaboravila tačnu cenu ).
Ono što sam najviše očekivala od ovog proizvoda , nisam dobila, a to je miris, a ono što sam najmanje očekivala sam dobila, glatku kožu, baš kakva i treba da bude posle pilinga. S obzirom na divno pakovanje, a i činjenicu da je piling sa osvežavajućim mirisom jabuke i crne ribizle, nemam nikakav sličan miris, zato sam to spomenula kao najviše očekivano. Ono što mi se mnogo dopalo je količina tih sitnih čestica, scrub, koji obavljaju funkciju. Sviđa mi se što ih zaista ima dosta, sitne su, prilikom trljanja se ne raspadaju, ili odmah istope, nadam se da razumete na šta mislim, nego zaista vrše piling kože i tu su sve dok ih ne isperete vodom. Divan je efekat, koža je stvarno primetno glatka, ali u mom slučaju isušenija nego kad koristim običnu kupku, pa još i bebeću  :) , ali efekat je tu što je i bitno. Glatka koža, očišćena, izpilingovana! Kako na proizvodu i  piše uklanja nečistoće i odumrle ćelije kože. Ono što je jako potrebno posle toga je naravno dobra hidratacija, u mom slučaju baby ulje se pokazalo kao odlično da nahrani suvu kožu. Pakovanje je malo, 150ml, ali i dovoljno za par pilinga, svakako nije za svakodnevnu ili čestu upotrebu. Toliko o ovom proizvodu, da ne dužim više, pogledajte slike.








Da li koristite pilinge za telo, i koje najviše volite?

Do sledećeg posta, pozdrav, xx Tacy!

7 коментара :

  1. Ja obožavam pilinge za telo :) Trenutno koristim neki iz Avona, miriše na breskvu, i dobila sam ono što sam očekivala njegovim naručivanjem - prelep miris, ali ostatak je tu i tamo. Frutini čini mi se, ima prelepe pilinge, probaj i njih, a ja ću ovaj sigurno kada potrošim mini zalihe :D

    ОдговориИзбриши
  2. Koristim,trenutno imam Fennel sa mirisom sladoleda njam,njam!I nace probala sam i Baleine i nisu losi!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман11/10/2011 12:04:00 AM

    e, skoro sam potrošila piling, u stvari odavno sam ga potrošila jer ih ne koristim baš redovno !
    Sad si me podsetila šta mi treba, hehhe ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман11/11/2011 02:51:00 PM

    Divan clanak.Trenutno koristim iz Avona planet spa piling za telo sa shea maslacem i smedjim secerom,davno kupljen.Koza je glatka,zategnuta, ali obavezno mora hidratizacija,neko mleko za telo. A sto je najvaznije lepo mirise.Pa nasta nego na kolace.

    ОдговориИзбриши
  5. Obican kristal secer je meni neprevazidjen za piling tela,jednom u par nedelja odradim tretman i mirna sam:)To skine sve mrtve celije provereno!

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljivo, pomesas sa nekim gelom za tusiranje ili?

    ОдговориИзбриши
  7. Pod hitno mi treba novi piling za telo, tako da ću definitvno imati i ovaj u vidu :)

    ОдговориИзбриши