петак, 26. август 2011.

Back in city..

Eeeee nadam se da me niste zaboravili, bila sam na moru, juče sam se vratila i opet bih nazad :(  Ne podnosim vrućine u Beogradu, nikako. Ali šta je tu je, sad se treba vratiti u realnost i zaboraviti na plažu, more, izlaske i sve što uz to ide. Ja sam bila u Herceg Novom, divno sam se provela, i prošlo mi je mnogooo brzo. Dugo nisam bila u Crnoj Gori, pa nisam ni očekivala nešto specijalno, a dobila sam baš to, valjda su se sve kockice sklopile, i ispalo je sve kako treba. Bila sam toliko lenja ( valjda zato sto sam u CG :) ) , pa me je mrzelo da vam se javljam od tamo, zato sam sad pripremila jedan morski post, odnosno preparate koje sam koristila na plaži svakodnevno.


1.Nivea Protect & Bronze spf 20- Oduševljena sam ovom kremom za sunčanje. Mazala sam je od prvog dana na moru, nisam izgorela ni malo, a boja je odmah krenula da se prima. Jedino kod njega mi se ne sviđa miris, koji posle nekog vremena počinje da smrdi na one kreme za samopotamnjivanje. Sve preporuke za ovu kremu, vraćam joj se sigurno i sledeće godine. Cena oko 1000 rsd

2. Sun Dance krema za sunčanje lica spf 20- I ova krema me je jako prijatno iznenadila. Stalno sam je mazala, nije mi izazvala ni jednu bubuljicu što mi je i bilo najvažnije, jedino što mi smeta je što se baš teško razmazuje. Cena oko 300 rsd

3. Sun Dance balzam za usta faktor 30-  Hm, ništa specijalno, više mi je pomogao sjaj za usta sa zaštitom. Ostavlja beli trag na usnama, pa treba paziti pri nanošenju, to me je jako nerviralo, a i ne bih rekla da je nešto delotvoran, pošto sam se vratila isušenih usta. cena oko 150 rsd

4, Garnier Ambre Solair Golden protect spf 10- Ovo ulje sam koristila poslednja četira dana, za pojačavanje boje. Divno je, miriše prelepo. a i volim osećaj ulja na koži, pogotovo kad je ona isušena od sunca, dobro dođe. Uvek poslednjih par dana na moru koristim ulje sa nižim faktorom, do sad je to bio Caroten spf 6, oba su mi podjednako dobra.Ove godine sam rešila da probam i ona ulja iz domaće radinosti, kupila na plaži od bakice karoten i orahovo, i izgorela odmah, na već dobijenu normalnu boju, tako da to nije za mene, a ne bih nikome ni preporučila, nikad ne znaš sta je unutra, a i ne postoji nikakav faktor. Cena  Garniera oko 800 rsd

5. Top Ten Sunny Hair sprej za zaštitu kose od sunca- Ništa specijalno, kod njega mi se dopada jedino miris koji je divan. Ništa specijalno nije pomogao mojoj kosi, neuporedivo je bolji Revlon, kome se definitivno vraćam sledeće godine, ovaj put sam htela da uštedim, ali se nije isplatilo. Cena oko 400 rsd

6.Avene termalna voda- Ne znam šta bih bez nje na plus 40. Odlična stvar, što na plaži, što posle nje. Osvečava, umiruje crvenilo, fiksira šminku, za sve što vam treba na moru! Držim preko noći u frižideru, mnogo mi je bolji efekat nego kad je prskam mlaku  :) Sve preporuke. Cena oko 800 rsd za 150 ml, ima i manja verzija za 500 rsd

I još jedna stvar koju sam koristila, a nema je na slici je Top Ten After Sun. Baš sam prijatno iznenađena. Do sad sam koristila stalno Gariner, pa sam uzela ovaj da promenim malo, i super mi je. Lako se razmazuje i ima prijatan miris, umiruje kožu, ali nemam onaj osećaj hlađenja kao kod Garniera.


Toliko od mene, ovo je bio jedan brzinski post, još sam umorna od "odmora", nisam se ni naspavala pošteno.


Do sledećeg posta, pozdrav, xx Tacy!

2 коментара :

  1. Анониман8/26/2011 05:06:00 PM

    Baš sam se pitala što te nema !
    Drago mi je da si se lepo provela, inače ja obožavam Herce Novi ! :)

    super ti je boja i baš si zgodna (ako si ti na slici) ;)

    Svrati i na moj blog kad imaš vremena, kiss maliptic
    mymakeupandu.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala, hvala, ja sam :) Ja sam se sad stvarno zaljubila u Herceg Novi, sigurno cu mu se vracati
    E nisam znala da si otvorila i ti, super, bas mi je drago :) Samo napred!

    ОдговориИзбриши